2013. március 24., vasárnap

6.fejezet

Asdghjklmn.:$$ 5Rendszeres olvasóó és 3komiii*-* Imádunk Titeket.!♥ Tény, hogy egy hónap után jött a rész, de sok dolgunk volt.:/ DE.! Mostantól vissza térünk a rendes kerék vágásba, Jó olvasást.;D♥
Lena: Köszönjük^-^ Hát, van bajuk.xd♥
Dorka: Nagyon szépen köszönjük^-^ Hát, nem akarok előre sietni, és nagyon sokat elárulni, de majd néhány össze-össze jönnek;D♥ 
Fanni: Köszönjük szépen, aranyos vagy^-^ Örülünk, hogy tetszik.:))♥
Trixii.♥


Jacky Wilkinson

Ahhh, elegem van ebből a Cherből és a kis barátnőjéből. Egyszerűen akármennyire is szeretném őket megkedvelni, egyszerűen nem megy. Mind egy is. Gyorsan levettem a piszkos pólómat, és felvettem helyette egy Ramones pólót. Ez a kedvenc ruhadarabom, mivel imádom ezt a bandát. Nagyjából mindenki leszól, hogy miért Őket hallgatom, hisz ilyet az anyukájuk hallgat. Na és aztán?! Ha én szeretem a ’70-es évek nagy punk bandáját, akkor mi van?! Meg egyébként is, én minden ilyen bandát elviselek, mivel a nagyi nagyjából csak ilyeneket hallgat. Még egyszer megfésülködtem, egy kicsit jobban kihúztam a szemem, és már mentem is vissza.
-Hölgyem, egy italt?! –nyújtotta a piát Jake.
-Kösz. Mi az ajánlat?!
-Vodka-narancs.
-Mi a szarért kell elrontani a vodkát naranccsal, nem értem. –ráztam meg a fejem.
-Szia Jake, akkor, mehetünk?! –jött oda hozzánk egy szőke csaj.
-Persze, Cica. –mosolygott rá.
-Hő, most még is hova mész?!
-Játszani. –kacsintott.
-Ne hogy itt merj hagyni.! –kiáltottam utána, de Ő csak intett egyet. Chö.. szép kis barát mondhatom.
Inkább sétálok egyet. Elindultam egy eldugottabb rész felé, kezemben az italommal, betettem a fülembe a fülesemet, mivel ezt a zenét nem bírtam elviselni. Egyébként nagyon szép ez a hely, akár, még meg is kedvelhetem. Feltéve, ha nem idegesítenek az emberek. Egyszer valaki hátulról átkarolta a derekam és magához húzott, mire én hasba vágtam Őt, és rögtön megfordultam.
-Erre mondjuk nem számítottam. –lihegett.
-Mire?! Ha megijesztesz egy lányt, egy sikátor szerűségben, az valószínűleg védekezni próbál. –világosítottam fel.
-Jaaaj, ne csináld már ezt.! Ne legyél ilyen, mert nem vagy az, és egyáltalán nem áll neked jól.! –mondta cinikusan.
-Még is hogy érted?!
-Úgy, hogy lesül rólad, hogy imádsz bulizni, és hülyülni az emberekkel. Akkor mi van drága, miért nem csinálod ezt?! –simította meg az arcom, miközben a falhoz nyomott.
-Egy cseppet sem ismersz, és nem is fogsz.
-Hát, ha nem engeded meg, akkor tényleg nem foglak. –hajolt még közelebb.
-Egyébként, hiányos a kínálat. Kevesebb narancslé kéne. –néztem a poharamra.
-Szerintem ezt most hagyjuk. –vette el tőlem. –Ha már együtt kell töltenünk a fél nyarat, és abból jó ideig szobatársak leszünk, szerintem csináljunk valami érdekeset is. –mondta, azzal megcsókolt.
Próbáltam ellökni magamtól, minden erőmet belefektettem az ütésekbe, de Ő sokkal erősebb volt nálam. Mikor rájöttem, hogy fölösleges küzdenem ellene, visszacsókoltam. Telt ajkai édesek voltak, bár enyhén szólva szeszes. Jó, ez elég hülyén hangzott, de akkor is. Nyelve utat tört a számba, amit megadtam neki, mert teljesen magával rántott.
-Louis, gyere már, és máskor csajozz.! –hallottam meg egy hangot.
-Majd később folytatjuk. –kacsintott.
Mikor már elég messze mentek, fogtam magam, és visszafutottam a szobámba, ám egész úton csipkedtem magam, és rá kellett jönnöm, hogy ez nem álom volt. Hosszú lesz ez az egy hét Louisval. Inkább nézem a fényképeimet. Elővettem a laptopom, bekapcsoltam azt, majd nézni kezdtem a régi képeimet. Leginkább én, a nagyi és a kutyusunk voltunk rajtuk. Nekem Ők ketten jelentették a családot. Anyám meg apám régen leléptek, mondván, „üzleti útra mennek”. Jah, egy jó 10 éves üzleti útra. Nagyin kívül nem volt senkim, senki sem szeretett, amit én emelt fővel viseltem, egészen idáig, és még tovább. Miközben a képeket nézegettem, elgondolkoztam: Hogy a fenébe tudtam én ilyen jó képeket csinálni?!
-Hé, Haver.. Upsz, bocs. –jött be egy szőke srác a szobába.
-Nem gáz.
-Nem tudod, hol van Tommo?! –kérdezte.
-Ki?! –néztem rá hülyén.
-Louis. Látom, nem igazán ismersz minket. Niall vagyok- ült le mellém az ágyra.
-Jacky.
-Ááá, már hallottam rólad.
-Tényleg?!
-Ja. Louis össze-visszaáradozott arról, hogy milyen gonosz vagy, de milyen szép meg mit tudom én. Persze ez a cenzúrázott változat. Amúgy, honnan jöttél?! –nézett rám azokkal a hatalmas és csillogó kék szemeivel.
-Skóciából.
-Akkor hogyan nem hallottál rólunk?! Az már majdnem Anglia…
-Na.! Ezt kikérem magamnak a skótokkal együtt.! A mi whiskynk és sörünk ezerszer jobb.!
 -De nem jobb az Írekénél.! Éljen Írország.!
-Te Ír vagy?!
-jah.
-Mesélsz nekem róla?! Beszélsz nekem akcentussal?!
-De csak ha Te is.
És akkor így történt, hogy Niallel, vagy hajnali kettőig veséztük ki mindkettőnk hazáját. Egyszerűen imádom az Íreket, Ő meg a Skótokat, és ááá. Nagyon bírom ezt a gyereket, olyan, mint egy manó. És, még azt is megbeszéltük, hogy egyszer elmegyünk inni, és megkóstoljuk a „nemzeti ízeket”.
-Tűnés a szobámból Niall. –jött be Louis.
-Nem maradhatnék itt?! –nézett rám, majd a srácra Niall.
-Hármasban?! Csábító ajánlat, de rád is vár a delikvensed. –röhögött Louis.
-Igaz. –biggyesztette le a száját. –Ugye majd holnap folytatjuk?!
-Persze. –bólintottam, majd két puszival köszöntünk el egymástól.
-Én nem kapok?! -nézett rám Louis.
-Nem, mert nem ér lányokat lesmárolni a sötétben. -néztem rá szúrósan.
-Mert, Te nem szoktál hülyeségeket csinálni, mikor részeg vagy?! -mikor leesett neki, hogy mit mondott, és, mikor látta a reakcióm, hogy kirohanok az erkélyre, valahogy megváltozott a hangneme. -Én..izé.. nem úgy értettem.
-Tök, mindegy.. csak felejtsük el. -szipogtam.
-Te sírsz?! -fordított meg, de én egyből lehajtottam a fejem.
-Nem.! -vágtam rá.
-Gyere ide.! -húzott magához, s védelmezőn átkarolt. Nem tehettem mást, átöleltem én is Őt. Olyan jó érzés volt hozzá bújni, jó meleg volt a teste, bár az este se volt túl hideg. Egyszerűen, csak jó érzés volt odabújni valakihez. -Ne haragudj. -puszilta meg a fejem.
Nem feleltem rá, inkább csak becsuktam a szemem, és élveztem a pillanatot. Eltolt magától, letörölte a könnyeket az arcomról, majd megpuszilta azt.
-Gyere, menjünk aludni. -fogta meg a kezem, majd behúzott a szobába.

3 megjegyzés:

  1. Azta :O
    Ír Manókám *-* ^^ Egy naaagy puszika neki <3
    Várom a következő részt, mint mindig :D
    Puszika,Lenush <3

    VálaszTörlés
  2. Mint mindig most is nagyon jóóó.....Tommo <3
    siessetek a kövivel :)

    VálaszTörlés
  3. Imádtam! Louis milyen cuki volt!! :3 ^^ Nagyon várom a kövi részt!! Siessetek! <3 :D

    VálaszTörlés