2013. február 10., vasárnap

3.fejezet

Halihóóóóóó emberek.:D Köszönjük az érdeklődést az iránt, hogy mikor tesszük ki a részeket.♥ Aki esetleg nem tudna komizni, mert csak éppen annyi ideje van, hogy elolvassa a részt, annak megkönnyítjük a dolgát, és lent lesz egy ilyen szavazós izé, és ott lesz 3 rublika, és ott is kifejthetitek a véleményeiteket..) Jóóóó olvasást♥


Cher Brooks

Lottieval kimentünk kicsit körül nézni.
- Hé, Cher matracok.  – futott a medencéhez.
- Látom, de mit akarsz vele?
- Akarsz később rajta „utazni”?
- Persze, mért ne? – mosolyogtam, majd elindultunk a tanterem felé.
Zayn állt a mikrofonhoz.
- Nos, szép napot táborozók! A fiúkkal találtunk ki programokat, nos, az első az lenne, hogy délben ebéd, fél3-ig. 4-kor egy kis éneklés. 5-kor pedig egy kis „meglepi”. 6-7-ig. pihi és 8-kor vacsi. 11-kor villany oltás. De ha akartok, akkor csendben beszélhettek. És reggel 8-kor ébresztő. – mindenki elkezdett „ne már”-ozni.
- 8 óra?!  Akkor még húzom a lóbőrt. – nevetve néztem Lottiera.
- Hidd el én is!
- Khm..- szólt bele Niall. – Lehet ezt olyan, hogy is mondjam, tölts el egy hetet valamelyikükkel. Nos, felírtuk minden lány nevét egy cetlire, és akit ki húzunk, az 1 hetet velünk aludhat.. stb.
Ekkor egy csomóan elkezdtek „Úr istenezni”.
Niall bele nyúlt a kis dobozba.
- Lottie Tomlinson. – mosolygott Lottiera.
- Haha, most véged lesz Niallci. – futott oda és elkezdte csikizni.
- Na, most én jövők. – mondta Zayn.
- Amanda Ray. – a csajszi sírva futott oda Zaynhez.. Ez ekkora nagy dolog lenne?!
- Victoria Black. – húzta a nevét Liam.
- Jacky Wilkinson. – Louis mosolygott arra a barna hajú lányra, akit nem igen csíphetett.. de mit számít?!
Jaj, ne csak ne engem…
- Cher Brooks. – lejtett felém egy hatalmas kis fiús mosolyt a göndörke.
Miért versz engem istenem?
- Nos akkor kezdjetek költözködni oda! – mutatott egy másik épületre Louis, ami nem messze volt a mi „házunk”tól.
Elmentem összepakolni azokat a cuccokat, amik kellenek, és elindultam kifelé. Harry ott várt a bejáratba.
- Mehetünk? – mosolygott.
- Igen. – majd követtem öt.
*****
- Ez gyönyörű! – leptem be a nagy házba, és letettem a bőröndjeim.  – Hol fogok aludni?
- Velem. – mosolygót kajánul.
- Ööö.. hát jó. – majd megmutatta a „közös” szobánkat, ami irtó szép volt.
- Érezd magad otthon. – ment ki a szobából. Kicsit körül néztem, majd meg akadt a szemem az erkélyen. Bambulva mentem ki. Inned egész New Yorkot lehetett látni, a szabadság szobrot is. A nap éppen nyugovóra tért, tehát naplemente volt. Neki támaszkodtam a korlátnak és csodáltam a naplementét, mikor éreztem, hogy valaki mellém áll.
- Gyönyörű, nem?  - nézet nagy szemekkel.
- Igen az.
- És mihez van ma kedved? Mert 9-kor lehet, hogy közösen nézünk a többiekkel valami filmet.
- Nem tudom, fogalmam sincs.
- Ööö.. menjünk úszni, mondjuk.

- Rendben. – bementem a fürdőbe és felvettem a bikinim.
Majd kibotorkáltam és egy pánt nélküli szoknyát húztam fel. Harry már fürdő gatyában volt, és a felső teste... wáá.
- Nos, mehetünk? – mosolygott.
- Persze! – kimentünk a medencéhez ahol voltak páran, és ott volt az a lány is, azt hiszem Jacky.
Harry megfogott és beledobott a vízbe. Utánam ő is bele ugrott.
- Hát te nem vagy normális. – nevettem, mire belőle is kitört a nevetés.
- Megmentettelek egy úttól ide. - igazította meg a vizes fürtjeit.
- Nagyon köszönöm.- nevettem. Lottie is oda jött hozzánk.
- Képzeljétek kiszámítottam a víz klór tartalmát, kíváncsiak vagytok rá? - nézett nagy szemekkel rám, majd Harryre.
- Lottie, bocsi de nem hiszem, hogy érdekel. - közölte Harry.
- Hááát jó. - úszott a medence széléhez, és a hőmérőt bámulta.
- Hm 19,67 C°  az pont jó. - zseniskedett.
- Haha, ez géniusz. - néztem Harryre aki engem bámult. - Öö hahó. - lebegtettem előtte a kezem.
- Mondtál valamit ? - kérdezte zavartan.
- Semmit. - nevettem majd kiszálltam a medencéből és egy napozó ágy felé mentem...

2 megjegyzés:

  1. Szuper rész lett :D
    Tetszik nagyon :)
    Kíváncsi vagyok Jacky mit szól Louis-hoz majd :)
    Hamar a következő résszel lányok :D
    Lenushka <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Ügyik vagytok csajszik! Siessetek a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés