2013. február 16., szombat

4.fejezet

Haliiiii.:D♥ Kökiiiii szépen a 2komiiiiit, fantasztikusak vagytok.!♥ ImádjukazOlvasóinkat♥ Ne haragudjatok, hogy mindig ilyen sokára hozzuk a részeket, csak nekem (Trixinek) a mási blogot is vezetnem kell, és Esztinek is sok a dolga, plusz az a stupid suli.-." Na, mind1 is, a lényeg, hogy itt a réész.:D♥

Lena: Köszönjük szépen♥ Hát, most megtudhatod, hogy mit szólt hozzá;D♥
Dorka: Köszönjük szépen, aranyos vagy^-^♥ 


Jacky Wilkinson

Éppen Jakeel beszélgettem arról, hogy ez az öt srác, mennyire öregemberes, hogy már 11-kor vagy mikor, már takarodó, és „halkan beszélgethetünk”. Pff. Kérleeek, én meg Jake, tuti, hogy kiszökünk, ezt már megbeszéltük. És éppen nevettem, mikor Louis kimondta a nevem, hogy vele kell aludnom. Egyből az arcomra fagyott a mosoly, és csak bámultam előre. Jake, természetesen, felröhögött, mire én egész egyszerűen hasba vágtam. Erre a cselekedetemre előre tolt, és én zsörtölődve kimentem hozzá.
-Remélem, tudod, hogy nem én akartam így. –vetette oda nekem suttogva.
-Hidd el, semmi kedvem sincs hozzád. –válaszoltam.
Még kisorsolták a többi lányt is, és legnagyobb szerencsémre, a két sikongató lány is jön. Éjjen-éjjen.! Gyorsan visszamentem a házunkba, ahol megkaptam a többi lánytól, hogy milyen szerencsés vagyok, és, hogy lennének a helyemben. Összepakoltam az egy hétnyi cuccom, és indultam is.
Mikor a lakosztályukhoz értem, teljesen elállt a szavam. Szó szerint, hatalmas volt.! Egy óriási francia ágy, gyönyörű kilátás New York legszebb nevezetességeire. Külön fürdő mindegyik szobához, amiben van jakuzzi fokozat is. Gyönyörű volt az egész szoba.
-És én hol fogok aludni?! –néztem, a „vendéglátómra”.
-Velem. –dünnyögte.
-Ez most komoly?! De most úgy őszintén, Ti minek jöttetek, baszni a lányokkal, vagy leendő énekeseket nevelni?!
-Nem mind egy neked?! Más odáig, meg vissza lenne attól, ha velünk tölthetne egy hetet, Te meg… -mondta flegmán.
-Egy dolgot, jegyezz meg rólam.! Én nem vagyok, olyan, mint mások.! –mondtam, azzal bementem a fürdőbe, és átvettem a fekete fanciabugyis bikinim. A kedvenc Teletabbis törülközőmet magam köré csavartam, és mentem is ki.
-Te még is, hova mész?! –kérdezte.
-Hegyet mászni.! Szerinted?! –mondtam neki szarkasztikusan, és már mentem is.
Ledobtam magam az egyik napozóágyra, és olvasni kezdtem.
Kijött, az a göndör gyerek, a két csajjal együtt. Istenem, hogy ezek mit össze nem tudnak baromkodni.
-Hát, Te mit csinálsz itt?! –mosolygott rám a srác.
-Olvasok. Még is minek látszik, Bodri,! –mosolyogtam rá.
-Jó. –nevetett- Eddig kaptam, fürtöcskét, göndörkét, cukikát, de Bodrit még nem. Ez tetszik. –nevetett, és leült mellém.
Mikor ezt megtette, a két lány összesúgott valamiről, és eléggé gyilkos pillantásokat vetettek rám.
-Hé, Hazz, nem takarodsz a helyemről?! –jött Louis, egy szál fürdőnadrágban. Ilyen az én szerencsém.
-Nem én. Van ott másik napozóágy. –kacsintott.
-Jó, de akkor a csajomat hagyd békén.! –mondta, azzal hátra feküdt az ágyon.
-A midet?! –kérdeztem sipákoló hangon.
-Jaj, csak vicceltem Veled.! –röhögött, és visszafeküdt.
Megpróbáltam ezekkel a hülyékkel nem foglalkozni, és aludni, legalább is relaxálni próbáltam, mikor egy kart éreztem a két bokámon, és egy másikat, a hónaljamon, lekerültek rólam a kiegészítők, és a következő pillanatban már a medencében landoltam, és a következőben pedig, meg a röhögő Louist és Harryt láttam.
-Ezt még visszakapjátok.! –morogtam rájuk, azzal bementem a szállodába...

2 megjegyzés:

  1. Valaki itt nagyon mérges :)
    Hamar a kövit!
    Am IMÁDOM a hülyéket :P
    Puszi,Lenush <3

    VálaszTörlés
  2. Mi lesz még itt ebből jujuj... Imádtam! Várom a kövit! <3 :D

    VálaszTörlés